tiistai 10. lokakuuta 2017

Lintsillä

(Olisko liian itsekästä aloittaa tää teksti sanomalla "Hei tulevaisuuden minä!"?)
Hei sinä siellä kuka ikinä oletkin! (minä varmaan(ja nyt kaikki vihaa mua vielä enemmän))
Olin lintsillä kuvaamassa joskus elokuussa ja nyt on jo marraskuu, mutta en vaan oo jaksanut kirjoitella mitään. (ei kyl nytkään ois kauheesti kiinnostanu)
Lintsille oli pitänyt mennä kuvaamaan jo yli vuosi sitten, mutta sain sen toteutettua vasta tänä vuonna. Piti myös mennä ottaa kesäkuvii keskustaan Mikusta, mutta sekin jäi taas toista kesää putkeen. Nyt on ollu kans elokuusta alkaen ollut ideana mennä ottaa kivoja syysjuhlakuviaulos, mutta se on vähän jäänyt ja nytten ulkona vaan on märkää ja sataa kokoajan. Ehkä siellä on vuielä ees vähän sellaista syksyistä, mitä ajattelinkin, mutta sade.... Oon kyl varma, että sitten kun vihdoinkin tulee hyvä sää kuvata oon liian laiska lähtee kuvaamaan. Mun nukkeiluintokin on nyt ollu taas aika nollassa. En ees muista milloin oisin koskenut mun nukkeihin (Hups).
Miku sai kolon nenäänsä ja naarmuja otsaansa pudotessaan kaiteelta selkäedellä (mutta päätyi silti jostain syystä naamalleen), vaikka oli tosi tukevasti istumasssa siinä. 😑😑
Mutta mennäänpäs nyt kuviin.
Mutta sitä ennen yritän etsiä jostain tuben syövereistä taas perinteen mukaan jotain vocaloidia.

siinä!








LOL







Kohtalokkaalla tapahtumapaikalla

Nöin siinä siis kävi

FUCK

Kiva ku rupes vaan kaikki nukkeiluun liittyvä ärsyttää ihan sairaasti, niin jotkut lapset rupes leikkii mun vieressä olevalla puhuvalla roskiksella.




Hylje (vai onks toi sittenki mursu?)


Miku the herkku






Para seinä koko lintsillä.


En jättänyt ruuaksi, vaikka ois saattanu tehä mielikin (vitsi vitsi 😒)


Kingi on maiseman tiellä.


Ensi postaukseen! Toivotaan sen olevan ne syysjuhlat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti